lisas lilla inlägg

hej allesammans!
Jag hoppas att ngn tar sin tid o läsa detta för nu ska jag säga nga väl valda ord om min älskling ellinor magnusson!

Ellinor är den finaste människan jag ngnsin träffat! Hon är den bästa kompisen man kan ha, jag lovar!
och jag kommer aldig ngnsin lämna henne asså!
hon stöttar mig i alla lägen och har hjälpt mig så jävla mkt i mitt liv!
hon kan allt om mig från topp till tå asså!
hon känner mig bättre än vad jag känner migsjälv, o då talar jag sanning!
Jag är så jävla fucking glad att jag har henne och kommer göra allt för att vi ska hålla ihop!
VI ÄR BARA BÄST HELT ENKELT.
Dom flästa står inte ut med våra damp, men vi är stolta över dom!
ibland blir vi 12 år igen o då har vu så jävla roligt att man kan dö hahahaha!
ellinor... jag älskar dig o du är den bästa jag vet!
MIN BÄSTA VÄNN!
// Din lisa <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0