8 novembeer,

I går var en trevliig kväll,, :)

Och i natt har jag inte sovit nått för jag mådde illa, o sen sålde jag tidningar o slappade och sen åt vi på araby världshus eftersom att det är farsdag, så grattis pappa och alla andra pappor. Klockan 5 fick mamma o jag ryck och åkte till city gross och köpte juleskum o så, mumss, o inne på city gross finns sånnamassagestolar och mamma och jag var så mongo så vi satt i dom i typ 30 minuter och alla bara glodde när dom gcik förbi hihi :D
Och nu sitter jag här och försöker plugga matte eller börja renskriva velhelm moberg uppsatsen.

ÅH ja glömde säga att jag har övningskört för första gången i dag  sjukt kul och gick jävligt bra faktiskt

Finns på mobilen hela kvällen


P u s s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0