18 novembeer,

Jag har varit väldigt dålig på att skriva nu men kan berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna
I fredags var jag hemma och kollade på idol med familjen, ida och anton mys som vanligt
Och på dagen tog ida kort på oss (dom i föregående inlägg) 190 bilder de ni. De va kallt men
kul :D I lördags åkte lisa, jag och isabella till lilja, mattias, rasmus, linus och hannes
Skit roliiigt.
I söndags sålde jag tidningar som vanligt.
Och på eftermiddagen åkte jag och lisa till Linus och Rasmus.
I måndags va det bara en vanlig skoldag och lisa o ja va på gymmet. de niii
Och i  går hängde jag med lisa till fordon på kungsmad och hon hängde med mig på
samhäll-ekonomi.
På eftermiddagen drack vi julmust och kollade på sunes jul och sen på kvällen var det ju andra avenyn

Nu är klockan kvart i 7 och lisa och ja ska till bonnalandet, ryssbygymnasiet haha
Det blir nog kul :)
Men nu ska ja ringa lisa.

P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0